• 23 september 2015
  • Uit een internationale studie van de denktank OECD blijkt dat het gebruik van computers en andere technologische hulpmiddelen bij scholen niet tot betere prestaties van scholieren leidt schach free German version. Volgens de denktank kan veelvuldig gebruik van de computer zelfs leiden tot lagere cijfers.

    Volgens Andreas Schleicher van OECD is er te veel valse hoop gevestigd op technologie world in conflict kostenlos downloaden vollversion. Leerlingen van scholen die veel hebben geïnvesteerd in technologie hebben ‘geen merkbare verbetering laten zien op het gebied van lezen en rekenen ten opzichte van kinderen die op school niet of nauwelijks computers gebruiken download iphone route.

    Bij goed presterende schoolsystemen in onder meer Zuid-Korea en Shanghai wordt zelfs heel weinig gebruik gemaakt van computers. Volgens de OECD zijn er op scholen in Nederland 2,6 kinderen per computer vaiana for free. 94 procent van de leerlingen gebruikt een computer.

    Zie het opiniestuk van Toine Maes van Kennisnet met als titel
    Als je ict goed toepast werkt het wel rechtsrock lieder downloaden.

    Lees ook: New approach needed to deliver on technology’s potential in schools

     

    RDL b2pn120x120 sms-taal120x75